Ευ Ζην

Διατροφικές συμβουλές για να κρατήσεις τη θερμοκρασία στο σώμα σου σε φυσιολογικά επίπεδα

Σήμερα είναι η πρώτη μέρα με χαμηλή θερμοκρασία και σύμφωνα με τους ειδικούς έπεται συνέχεια. Ακόμη κι αν δεν χιονίσει το σίγουρο είναι ότι θα κάνει πολύ κρύο κι εσύ πρέπει να προστατεύσεις τον οργανισμό και το σώμα σου. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να κρατήσεις τη θερμοκρασία του σε φυσιολογικά επίπεδα. 

Πώς θα το πετύχεις; Με τη σωστή διατροφή και τις συμβουλές των ειδικών που ακολουθούν. 

Σούπες 
Δεν απαιτεί ιδιαίτερες μαγειρικές γνώσεις για να τη φτιάξεις, θέλει λίγο χρόνο και απλά υλικά που σίγουρα έχεις στην κουζίνα σου. Με βασικό συστατικό το μπρόκολο, το σπανάκι, το καρότο, την κολοκύθα, το αβοκάντο, ακόμα και το κρεμμύδι. Στο κεφάλαιο “σούπα”, μπορείς να πειραματιστείς άφοβα. Θα προσφέρεις στον οργανισμό σου βιταμίνες και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, ενώ την ίδια στιγμή θα ανεβάσεις τη θερμοκρασία στα ύψη. 

Πιες ένα ζεστό ρόφημα!
Ζεστό κακάο, λουίζα, τίλιο, χαμομήλι, τσάι. Όποιο και να επιλέξεις το μόνο σίγουρο είναι ότι σε λίγα λεπτά θα νιώσεις ένα κύμα θερμότητας να σε διαπερνά, ενώ αν απομακρύνεις το κακάο θα αποκτήσεις και επίπεδη κοιλιά, αφού τα βότανα είναι διουρητικά. Αυτό που θα φτιάξουμε εμείς σήμερα μπορείς να το ετοιμάσεις και εσύ με τα παρακάτω:

Υλικά:

  • 500 ml καυτό νερό
  • 3 κουτ. της σούπας μέλι
  • 2 κουτ. της σούπας λεμόνι
  • Λίγο τζίντζερ
  • Λίγη μέντα
  • Λίγη κανέλα

Εκτέλεση:

  • Αρχικά, βράζεις το νερό στο κατσαρολάκι.
  • Μετά από δύο λεπτά, ρίχνεις μέσα στο νερό το λεμόνι.
  • Λίγο πριν αρχίσει να κοχλάζει, προσθέτεις και τα υπόλοιπα συστατικά.
  • Σκεπάζεις με το καπάκι και το αφήνεις να βράσει για 10 περίπου λεπτά.
  • Μην ξεχνάς το νερό!
    Το μυστικό για να ενεργοποιείς λίγο πιο συχνά τον μεταβολισμό, αλλά και να ενυδατώνεις εσωτερικά τον οργανισμό και το δέρμα σου κρύβεται σε εκείνο το ποτήρι νερό που όλο αφήνεις για αργότερα. Και ας κινούνται οι θερμοκρασίες σε τιμές υπερβολικά χαμηλές. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το σώμα μας εξακολουθεί να χάνει υγρά – τα οποία πρέπει να αναπληρώσεις – ακόμα και όταν έξω κάνει πολικό κρύο. Για αυτό, ένα μπουκαλάκι νερό στο χέρι και ξεκινάμε!
  • Αποξηραμένα φρούτα για σνακ
    Τα αποξηραμένα φρούτα είναι το σνακ που υπάρχει πάντα στον πάγκο της κουζίνας. Γιατί, έχουν υπέροχη γεύση και μπορείς να το απολαύσεις κάθε στιγμή της ημέρας. Αν σου αρέσουν τα αποξηραμένα βερίκοκα ή σύκα, τότε ετοιμάσου να ξεπεράσεις το τρέμουλο της στιγμής, αλλά και να προσφέρεις στο σώμα ενέργεια, προκειμένου να ολοκληρώσεις την τηλεργασία. 
  • Ψητά λαχανικά και η θερμοκρασία ανεβαίνει
    Εσύ βάζεις στο ταψί σου καρότα, πατάτες, κρεμμύδια, λίγο σκορδάκι και παντζάρια και αφήνεις τη θερμοκρασία του σώματος να ανέβει, για να μην κρυώσεις μόλις ο υδράργυρος πέσει απότομα. Α, πριν τα βάλεις στον φούρνο, προσπάθησε να μην ρίξεις από πάνω αλάτι. Έτσι, θα κάνεις το φαγητό σου ακόμα πιο υγιεινό, αφήνοντας τις φυτικές ίνες των λαχανικών να σε χορτάσουν.
  • Περισσότερα μπαχαρικά στο φαγητό
    Κανέλα, κύμινο, μοσχοκάρυδο, ginger. Κάπως έτσι το φαγητό σου αποκτά γεύση και το σώμα σου ζέστη. Και φυσικά ο ουρανίσκος σου την κατάλληλη θερμοκρασία. 
  • Ένα κουταλάκι μέλι την ημέρα 
    Έχει αντιοξειδωτική δράση, θεραπεύει τον ταλαιπωρημένο από βήχα λαιμό και δίνει στο φαγητό αυτή την ιδιαίτερη γλυκιά γεύση που ο ουρανίσκος σου λατρεύει. Παράλληλα ανεβάζει και την θερμοκρασία σου. Μπορείς να το προσθέσεις και ως dressing στη σαλάτα σου; 
  • Απόλαυσε ένα χλιαρό ντους
    Λίγο πιο πάνω από τη θερμοκρασία δωματίου, όχι, όμως, σε καυτά επίπεδα. Το μπάνιο με χλιαρό νερό θα σε χαλαρώσει, θα διεγείρει τους πόρους του δέρματος και το σημαντικότερο: θα σε ζεστάνει.

Photos: iStock

 

Πηγή: www.tlife.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Το νέο έργο της Γεωργίας Λαλέ για τις γυναικοκτονίες και τη Βασιλική Γρίβα | in.gr

admin

IL Exclusive Fitness: Έγινε 7 ετών και το γιόρτασε με ένα μοναδικό πάρτι

admin

Τα 16 «μη συμβατικά» ελληνικά νησιά σύμφωνα με τους βρετανικούς Times

admin