Ελλάδα

Κρήτη: Περιστατικό θρομβοπενίας μετά από εμβόλιο της AstraZeneca

Στο Βενιζέλειο νοσοκομείο Ηρακλείου νοσηλεύεται μια γυναίκα μετά τον εμβολιασμό της με το σκεύασμα της AstraZeneca.

Η γυναίκα, μητέρα τριών παιδιών, εμβολιάστηκε πριν από 15 ημέρες και -σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας Creta24.gr-, εμφάνισε συμπτώματα θρομβοπενίας.

Πρόκειται για αυτοάνοση επιπλοκή και αφορά στη διαταραχή της πηκτικότητας του αίματος.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, οι ειδικοί που εξετάζουν το περιστατικό θεωρούν πως υπάρχει «μεγάλη υποψία» πως πρόκειται για συμπτώματα άμεσα συνδεδεμένα με το εμβόλιο.

Αναφέρουν εξάλλου πως από τον ιατρικό φάκελο της ασθενούς δεν προκύπτει άλλη διασύνδεση με την υγεία της πλην από το εμβόλιο.

Σχετικές αναρτήσεις

Φόρτωση....

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookie